Första önskesimmen är färdig - Renee Clark

Japp, nu är den första önskesimmen, önskad av Annica, färdig. Så varsågod, här är Renee Clark. Jag ber även om ursäkt då det verkar blivit något fel så jag har råkat använda något klädesplagg från övernaturligt. Detta plagg ersätts endast bara av ett annat plagg men jag ber om ursäkt för det.
.

Renee Clark
"Renee har aldrig haft ett normalt liv. När hon bara var 7 år så gick båda hennes föräldrar bort och hon fick klara sig själv med hennes storebror Matt. I en brandolycka omkom även Matt och Renee har bott på gatan sedan dess. Nu har hon äntligen flyttat in i ett hus med hennes pojkvän i Sunset Valley"
Information
Ungdom
Favoriter: Hamburgare, Rock, Lila
Livslång önskan: De rikas och berömdas livsstil
Innehåller CC
         
      Vardagskläder        Festkläder             Sovkläder           Idorttskläder          Badkläder            Ytterkläder
(klicka på någon av bilderna ifall du vill se de i större format)
 
Jag vill också meddela om att jag använder sliders på mina simmar. Vill du ladda ner de finns de HÄR, HÄR och HÄR. Om du inte vill använda sliders får du se till att inte ändra på simmens uteseende (men du kan såklart byta kläder och hår).
 
Ifall du vill ladda ner Renee så finns hon att ladda ner hos Mediafire HÄR. Om du av någon anledning inte vill ladda ner hos Mediafire finns hon även hos Thesims3.com HÄR. Dock har uppladdningen av bilderna strulat (då jag alltid använder mig utav Sims 3 UIC och det verkar ha blivit något fel) men troligtvis ska simmen fungera att ladda ner som vanligt.
 
Renee laddas ner som en Sims3pack-fil.
 
 

Kommentera här: