Förlåt!

Jag ser att det fortfarande är några få som tittar in här och tusen tack för det. Jag förstår inte hur ni orkar. Det finns flera skäl till att jag inte bloggat så tänkte rada upp några här. 
 
* Skolan. De senaste veckorna har det varit väldigt stressigt i skolan för min del. Jag personligen har väldigt höga krav på mig själv och känner att jag måste prestera på topp hela tiden. Den sista veckan har vi haft tre prov, två förhör och en "teater" på spanska. 
 
* Vi har gjort om mitt rum. Det har gjort att min dator inte ens har varit uppe så jag har inte kunnat spela. datorn är fortfarande inte uppackad så det kommer dröja ett tag innan uppdateringen blir på topp igen. 
 
* Det har hänt en hel del i mitt privatliv då nyligen en familjemedlem gick bort och jag har inte haft någon energi uppe. 
 
Men somsagt, tack för att ni fortsätter att titta in här då och då och om ett litet tag så kommer bloggen vara på rullning igen. 

Kommentera här: