15 dagars utmaning

Jag hade tänkt anta Siimsalabiims (bloggar numera under namnet SimsSisters) 15 dagars utmaning och publicera första delen redan ikväll klockan 19:00. Därefter kommer inläggen upp klockan 15:00 i fjorton dagar. 
 
Här är alla dagars schema:
 
1. Mina spel
Vilka expansioner samt prylpaket har du?
2. Bästa och sämsta expansionen
Vilken expansion tycker du mest samt minst om? Motivera.
3. Bästa och sämsta prylpaket
Vilket prylpaket tycker du mest samt minst om? Motivera.
4. CC eller CC-free?
5. Mina Mods och Sliders
Använder du några Mods eller Sliders, i så fall vilka?
6. Mina fusk
Vilka fusk brukar förekomma i ditt spel?
7. Min hustyp
Flytta in i ett färdigt hus, renovera ett färdigt hus eller bygga ett helt nytt hus, hur gör du oftast?
8. Min senaste screenshot
9. Bästa och sämsta staden
Vilken stad tycker du mest samt minst om? Motivera.
10. Bästa och sämsta övernaturliga varelsen
Vilken övernaturlig varelse tycker du mest samt minst om? Motivera.
11. En favoritsim
Visa och berätta lite om en favoritsim Du har skapat.
12. Vanligaste egenskaperna
Vilka tre egenskaper förekommer oftast när du skapar en sim?
13. Mina simsegenskaper
Vilka egenskaper från The Sims 3 skulle du ha om du var en sim?
14. Favoritresemål
Vart reser du helst med dina simmar? Kina, Frankrike eller Egypten? Motivera.
15. Min bästa screenshot
 
Observera att jag inte kommer att göra dag 14 (då jag inte har Destinasion Världen) så jag tänker göra om den frågan till: Favorit plagg, både från EA och nedladdat?

Kommentarer:

1 Johanna [SimsSisters]:

Vad roligt att du antar våran utmaning! Ska bli kul att följa :)
Vi funderar också på att köra den igen då vi aldrig blev klara sist och det kan vara roligt att ha den på den nya bloggen också.

Svar: Den är väldigt rolig att köra (även fast jag är sämst på att uppdatera men men). Skulle vara jättekul om ni kör den igen. Åsikter och tankar kan ju ha ändrats sedan förra gången också :)
Simzaren

Kommentera här: