Leah Michell - Sim till Sims 3

Hej allihopa. Igår när jag inte hade någonting för mig (hade studiedag) så bestämde mig för att spela lite Sims och det resulterade i denna sim - Leah Michell 
Leah var en sådan sim som jag tyckte såg helt underbar ut i CAS men inte alls lika bra ut i spelet, brukar det vara så för er med? Är inte jättenöjd med henne men ändå ganska så tänker att jag kan ladda upp henne iaf. Hon har i alla fall en hel del CC på sig så om någon vill ladda ner henne så ha det i åtanke. 
Har har ni alla hennes olika outfits i alla fall (Försöker verkligen bli bättre på att redigera bilderna där kläder visas men är inte så bra på bildredigering). Hon är i alla fall en överkänslig hundperson som förutom det också är vegetarian. Hon är även ganska fostrande och en arbetsnarkoman. Hennes dröm är att bli djurräddare och adoptera 6 herrelösa hundar.
 
Om ni vill ladda ner Leah så finns det en länk här
Vill ni ha den uppladdad på Exchange också så hojta till :)
 

Kommentarer:

1 Johanna [SimsSisters]:

Jättefin sim!
För mig är det oftare att jag bara blir 99% nöjd med simmarna i CAS (jag sitter och drar i reglagen ett bra tag) och så tillkommer den sista procenten när jag får se simmen i spelet, i ett helt annat perspektiv. Men självklart så når jag inte upp till toppen varje gång :)

Svar: Tack :) Förstår verkligen vad du menar. Oftast blir det för mig som jag skrev i inlägget men ibland så kan jag tycka att en sim blir 100 gånger finare i spelet.
Superfin blogg förresten. Är det okej om jag länkar den? :)
Simzaren

2 Johanna [SimsSisters]:

sv: Tack! Ja visst, länka på du :)

Svar: Tack så mycket. :)
Simzaren

Kommentera här: