Bloggarna jag läser

Hej. Idag så tänkte jag berätta om de bloggarna jag läser och som jag hoppas att ni vill kika in hos sedan. 

Alltomsims.blogspot.se: Jag tror att detta är den populäraste Simsbloggen i Sverige och man förstår verkligen varför. De 2 systrarna Saga och Embla skriver välskrivna inlägg, tar snygga bilder och headern är väldigt fin. 

Fantasims3.bloggplatsen.se: Tror även att hennes blogg är bland de största i Sverige och hon lever upp till placeringen. Fanny skriver bra inlägg och tar snygga bilder. Man blir extremt glad när man kommer in på hennes sida. 

Simsdeluxe.se: Sara har tidigare bloggar på bloggplatsen men har nu övergett det för en egen domän och (enligt mig) har hon nu skaffat en finare grader. Fina bilder, lätt att hitta på bloggen och bra texter. Vad mer kan man begära?

Har ni någon Simsblogg och vill bli tipsad så lämna gärna en kommentar så kikar jag in den och om jag tror att andra kommer att gilla den skriver jag den här (om jag kommer ihåg).  

Kommentera här: