Tips - Olika poser/posepacks till Sims 3

Att hitta bra poser kan vara något utav det svåraste som finns tycker jag. Flera posepacks jag har laddat ner blir suddiga och får mitt spel att lagga men de flesta skaparna är faktiskt pålitliga och fungerar utmärkt i spelet. Här följer några utav mina favoriter.
Vet du inte hur man laddar ner poser? I detta inlägg berättar jag lite om det och länkar några bra beskrivningar.
 
Just A Random Pose Pack - Skylar
Dessa är mina absoluta favoritposer för tillfället. Jag använder dessa varje gång jag tar bilder på mina simmar. Dessa är även gjorda utav min favoritskapare när det gäller poser - Nämligen Skylar. Hon gör inte bara posepacks men poserna är mina favoriter utav henne. Hon uppdaterar tyvärr inte längre men alla posepacks hon har gjort är grymt snygga så rekommderar verkligen att ni tittar in dem.
 
We Heart It - Love Pose Pack - Skylar
Okej, jag ska inte ha med samma skapare i hela inlägget med jag måste bara visa er ett "par"-posepack av henne också. Detta posepack är perfekt till alla små kärleksbilder och kysscener m.m. Denna är så fin.
 
Summershine Poses - Liane
Detta posepack är perfekt för olika badscener med familjen i Sims. Detta var det första posepacket jag någonsin laddade ner till Sims och det har följt med mig sedan dess. Superfint verkligen.
 
Family Time Pose Pack - Traelia
Det behövs ingen förklaring, denna är bara så fin. Speciellt som "introbild" till en historia där man ska visa hela familjen.

Kommentera här: