Mina favorit moddar/Mods + länkar

Hej allihopa. Idag hade jag tänkt dela med mig utav mina absoluta favorit moddar som jag alltid vill ha i mitt spel.
 
Pose Player: Detta är ett måste för de som vill ta bilder på sina simmar i spelet (vilket förklarar varför den har ungefär 1 000 000 nedladdningar). Om du dock inte vet vad det är så är det kortfattat en mod som gör så att du kan ställa din sim i olika poser. Du installerar poserna precis som vanliga package. filer. Mina favorit poser kommer ifrån Skylar.
 
No Intro: Denna tar bort all intro i början av spelet. En mod man inte tänker så mycket på men den sparar så sjukt mycket tid.
 
Story Progression: Detta är en mod som överskriver EA:s historieutveckling. Denna gör t ex så att simmarna gifter sig och skaffar barn utan att du har familjen som ett aktivt hushåll.
 
Cancel Time Off: Ni vet den där störande känslan när man får ledighet pga graviditet och liknande och för alldeles för många dagar. Denna mod gör så att du kan avbryta ledigheten.
 
Traveler: Denna mod gör så att du kan resa till en stad utan att bo i den. Sjukt kul att ha om du bara vill åka på en liten semester med simmarna.
 
Jag har sjukt många fler men det är dessa som jag verkligen vill ha i mitt spel hela tiden.
Jag har dessutom inte haft något problem med någon mod förutom Pose Player men jag tror att det var för att jag hade en annan mod som krockade med den eller något.

Kommentera här: