Önskesimmar - Viktig information

Hej allihopa. Jag ska snart börja ta mig i kragen och försöka ladda ner poseplayer och få det och funka osv men under tiden hade jag tänkt göra ett inlägg där jag berättar den viktiga informationen om mina simmar som jag gör. Direktlänk till detta inlägg finns under kategorin "Önskesimmar VIKTIG INFORMATION" och jag länkar alltid detta inlägg när jag gör önskesimmar.
 
Vill ni önska simmar lämnar jag en länk till det inlägget längst ner i detta!
 
1. Jag använder sliders på mina simmar. Länk till de jag använder finns här
Om du inte vill ladda ner sliders så se till att inte försöka ändra simmens grundutseende då det kan uppstå olika problem.
 
2. Jag skriver alltid om mina simmar innehåller CC eller inte. Kom ihåg att skriva i din kommentar om du vill ha med CC eller inte. Om du dock inte svarar på den frågan så tar jag mig friheten att använda CC i alla fall.
 
3. Alla mina simmar läggs upp på Mediafire. Om detta inte går bra så får du komma ihåg att berätta i inlägget där du kan önska simmar att du vill ha de på The sims 3 Exchange.
 
4. Du får använda mina simmar i "Mitt spel", legacy, PGC osv om så önskar. Var dock noga med att skriva att jag har gjort de (det räcker att skriva i första inlägget där legacyn, eller liknande, börjar).
 
5. Du får inte, under några, omständigheter skriva att du har gjort simmarna.
 
Tack för att ni läste detta inlägg och förlåt om det blev mycket fet och understruken text men ibland får det bli så.
 
Länk till inlägget där du kan önska simmar: http://simzaren.blogg.se/2014/may/onska-simmar.html#comment
 

Kommentera här: