Favorit CC-skapare (sims 3)

Hej allihopa. Idag tänkte jag berätta för er om mina olika favoritskapare till sims. Jag själv tycker att det är ganska svårt att hitta bra personer att ladda ner CC ifrån så här är en lista med iaf mina favoriter.
 
Toppar: Min favorit skapare när det kommer till toppar och tröjor är Js-sims min favorit. Hen gör både tröjor (och andra kläder) till både tjejer och killar och jag sitter faktiskt och laddar ner lite CC av han medans jag skriver detta inlägg. Hen gör även kläder till Sims 4.
 
Byxor: För byxor (eller ja, jeans då det är den enda formen utav byxor jag använder på mina simmar) är Simsimi min favorit, hans jeans är To die for!
 
Klänningar: Återigen så är Js-sims en favorit. Jag tycker att hans klänningar har en ganska stylish-känsla och passar väldigt snyggt till ungdommar eller vuxna. Annars så är min helt överlägsna favorit Anubis. Det allra första jag faktiskt laddade ner till Sims var en klänning från henne och jag är fortfarande fast. Anubis är även min favorit när det kommer till helkroppsplagg.
 
Skor: Här slår en svensk tjej som kallar sig för Pixicat alla andra med hästlängder, alla skor som inte kommer ifrån store har jag laddat ner härifrån.
 
Badkläder: Jag har verkligen inte hittat någon bra skapare utav badkläder till sims 3. Däremot har Modish-kitten gjort en bikini som jag använder väldigt ofta (den längst upp i högra hörnet).
 
Hår: Hår är nog det jag själv tycker är roligast att ladda ner till Sims. Mina favoriter här är (återigen) Anubis, Paintstroke och Plumbobs.
 
Smink: Ännu en gång har jag bara en favorit, denna gång en tjej som heter Pralinesims. Hennes smink är de enda jag använder och är sjukt bra gjorda.
 
Poser: Skylar, inga andra ord behövs.
 
Inredning och möbler: Min favorit här heter Around the sims och gör skitsnygga möbler. Även Pralinesims är en favorit här men hon gör inte riktigt möbler. Mer dekorationer men jag tänkte att jag slänger ner den här också.
 
Hus: Okej, jag vet att ni börjar bli trötta på att läsa hennes namn hus med Pralinesims gör tillsammans med Frau Engel de absolut snyggaste husen till Sims 3 och 4.
Edit: Har nyligen även hittad en skapare vid namn Fhradownloads på Tumblr och hennes hus kan jag även rekomendera.
 
Världar: Jag brukar personligen inte ladda ner så mycket världar så de enda jag har installerade är de ifrån Mysimreality. De är väldigt välgjorda och passar till många typer utav berättelser och spel.
 
Har ni några favoriter, länka de gärna här nere i kommentarsfältet :)
 

Kommentera här: