Info inlägg: Pose Player & Posepack (poser)

Jag tror att denna mod är den populäraste som finns, i alla fall för de som gillar att ta bilder på sina simmar. I detta inlägg tänkte jag berätta lite mer om vad Pose player och Posepack (poser) är.
 
Vad är poseplayer?
Poseplayer är en mod som ställer dina simmar i olika poser. Poseplayer är en packagefil så om du inte vet hur man laddar ner sådanna kan du läsa om det HÄR. Poseplayer finns att ladda ner HÄR (du måste dock vara medlem på Modthesims för att ladda ner den men det är lätt att fixa och är gratis). Om du inte kan ladda ner den därifrån finns den även HÄR (jag har dock inte provat att ladda ner den från denna länk så jag vet inte om det är exakt samma men jag tror det).
 
När du har laddat ner poseplayer finns den i kategorin Köpläget > Sortera efter funktion > Dekorationer > Övrig dekor och ser ut som en filmklappa som kostar 1 §.
 
Posepack
När du väl har laddat ner posepack måste du ladda ner olika poser. Det finns flera olika från miljarder olika skapare. Mina favoriter är Skylars poser.
 
Tydligare inlägg med bilder: http://alltomsims.blogspot.se/2013/02/pose-player.html
 

Kommentera här: