Simspoints - TheSims3.com

Hej mina få läsare. Idag tänkte jag berätta om en glad nyhet som jag tror kom till TheSims3.com igår tror jag. Ibland så visas denna ruta på sidan.
När du klickar på denna ruta kommer det komma upp en film som du ska se påå. Den kan vara allt mellan 10 sekunder till 3 minuter (mitt tips är att om du får en lång vidio, klicka ner den och upp rutan igen tillls det kommer en kortare film). När du sett den filmen kommer det vara en ruta nere i det högra hörnet där det står Få din belöning eller något liknande. När du klickat på den knappen kommer du få fem Simspoints.
 
OBS 1: Spola inte fram i videon för då får du inga pengar.
Jag fick en kommentar på att man kan spola fram videon och ändå få pengar (om man har kvar ungefär 5 sekunder i slutet). Så ni kan prova och se om det funkar men jag vet inte.
 
OBS 2: Ibland finns det ingen ruta. Det beor på att det inte finns någon tillgänglig film så prova igen senare.
 
OBS 3: Det kan ta allt mellan 0-10 minuter tills 24 timmar tills du ser dina simspoints.
 
Vad är Simspoints?
Simspoints gör att du kan köpa vissa saker (kläder, världar och möbler etc) från Thesims3.com. Vanligtvis kostar dessa pengar men nu kan du somsagt få 5 simspoints via detta sätt. Om du inte har ett konto på TS3.com går du bara till hemsidan, klickar på Registrera och följ därefter stegen.
 
Det är ingen skillnad på dessa simspoints och de du köper.
 
Thesims3.com hittar du HÄR eller så finns det länk till sidan under Länkar här på bloggen.

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag brukar spola fram tills det är ungefär 5 sekunder kvar, Jag får simpoints ändå!

Svar: Jaha, varje gång jag spolar fram (om så bara 3 sekunder) så får jag aldrig mina simspoints. Jag har däremot inte provat på länge så får göra det nu. Ändrar inlägget på momangen.
Simzaren

Kommentera här: