Önska simmar

Yes box.
Nu har jag äntligen skaffat så att du kan önska simmar gjorda av mig. Jag har väldigt länge velat göra simmar men har inte gjort ett sådant inlägg pga olika anledningar. Nu tänkte jag i alla fall ge er en mall (med viss inspiration från Alltomsim och Simsdeluxe, hoppas att det är ok). Här är mallen:
 
1. Kön
2. Namn
3. Ålder
4. Egenskaper
5. Favoriter och livslångönskan
6. Med CC eller CC-fritt?
7. Vilka EP och PP har du?
8. Hår, hud och ögonfärg
9. En liten biografi om simmen
10. Några eventuella önskemål (så som en övernaturlig sim, skäggväxt m.m)
 

Kommentarer:

1 Annica:

1. Tjej

2. Renee Clark

3. Ungdom

4. Slumpa de :)

5. Hamburgare, lila och rock. De rika och berömdas livsstil.

6. CC

7. EP: Alla förutom DV, övernaturligt och leva livet.
PP: Endast Lyx & Design.

8. Brunhårig, ljushyad men med en "tan", brunögd.

9. Renee har aldrig haft ett normalt liv. När hon bara var 7 år så gick båda hennes föräldrar bort och hon fick klara sig själv med hennes storebror Matt. I en brandolycka omkom även Matt och Renee har bott på gatan sedan dess. Nu har hon äntligen flyttat in i ett hus med hennes pojkvän i Sunset Valley.

10. Några eventuella önskemål (så som en övernaturlig sim, skäggväxt m.m)

Svar: Din sim kommer att göras inom kort ;)
Simzaren

2 Bullen:

1. Kön: Kvinna.
2. Namn: Ashley Smith.
3. Ålder: Ungdom.
4. Egenskaper: Lättsovare, Snackare, Konstnärlig, Vänlig och Djurälskare.
5. Favoriter: Fish and chips, Klassisk och Röd. Livslång önskan: Stjärnnyhetsankare.
6. Med eller utan CC?: CC.
7. Vilka EP/PP du har: Alla EP och ett PP som heter Katy Perry Sweet Treats.
8. Utseende: orange-rött hår, ganska ljushyad och gröna ögon.
9.Biografi: Ashley har alltid älskat djur. När hon fyllde 8 fick hon en liten hundvalp, som hon döpte till Zuzzie. Ashley älskade Zuzzie mer än något annat. Och Zuzzie lika så. Nu, när Ashley är 23 år, har hon istället två glada tvillingar, Quinn och Tess. Hon planerar att ge dom varsin häst när dom fyller 10...
10. Övernaturlig typ: Människa.

Svar: Din sims kommer att göras inom kort. ;)
Mvh/ Simzaren
Simzaren

3 Bullen:

Tack!

Svar: Hej Bullen. Jag har nu gjort färdigt Ashley Smith men då mitt Poseplayer inte vill fungera för mig så blev bilderna extremt dåliga. Vill du att jag ska ladda upp den ändå eller ska jag vänta tills jag har fått bättre bilder?
Med vänlig hälsning/ Simzaren
Simzaren

4 Bullen:

Så bra att hon är klar!
Vänta tills din poseplayer fungerar då;).
Mvh /Bullen

5 Bullen:

Jag önskar en till om det är ok.

1. Kön: Kvinna.
2. Namn: Summer Wale.
3. Ålder: Ungdom.
4. Egenskaper: Älskar värmen, Konstnärlig, Vänlig, Festprisse & Vegetarian.
5. Favoriter: Pannkakor, Pop & Limegrön.
6. Med eller utan CC?: CC
7. Vilka EP/PP du har?: Samma som förra gången jag önska.
8. Utseende: mörkblondt hår, lagom mörk hy (gärna CChy), och havsblå ögon.
9. Jag kommer inte på någon biografi, är det okej?
10: övernaturlig typ: Människa.

Svar: Såklart är det okej att inte ha någon biografi. Vill du att jag ska hitta på en själv eller ska hon helt enkelt inte ha någon?
Simzaren

Kommentera här: