The sims 2 - Gratis

Japp, igår så kikade jag in på Saras simsblogg (läser ni den inte så tipsar jag er verkligen om den, den är grym) och hon berättade att man för tillfället kan få The sims 2 Ultimate Collection helt gratis (dvs The sims 2 + alla expansioner och prylpaket). Det enda du behöver göra är att logga in på Origin. Och klicka på Origin längst uppe i det vänstra hörnet och därefter klicka er in där det står "Lös in produktkod". Där ska du sedan skirva i  I-LOVE-THE-SIMS och sedan kommer The sims 2 Ultimate Collection finnas under fliken "Dina Spel". Därefter är det bara att ladda ner spelet.
 
OBS. Jag har en PC och Windows så jag vet inte hur det blir på en MAC men Sara har skrivet att det endast fungerar på Windows så jag litar på henne.
 
Koden gäller endast till den 31 juli men när du registrerat koden på Origin så finns den kvar där.
 
 Bjuder också på en bild från min kommande PGC, vid namn Andrén, för att detta inlägg inte ska bli helt bildlöst.
 

Kommentera här: